Név színezése: Nevedet megszínezheted, ha a színezni kívánt rész elé egy ^ (AltGr+3) jelet és egy számot teszel. Minden szám egy színt jelent: ^1= piros ^2= zöld ^3= sárga ^4= kék ^5= cián ^6= rózsa ^7= fehér ^8= Nemzetenként változó, amerikaiként zöld, angolként kék, oroszként piros ^9= szürke
Név villogtatása az eredményjelzõn: Csak annyi az egéssz hogy beírod a config_mp.cfg fájl végére a jegyzettömbel hogy:
bind x "name név1; wait 40; name név2; wait 40; name név3"
A sort természetesen lehet folytatni és tetszés szerint színezni, az x helyére a kívánt mûködtetõ gombot kell beírni. Például ez fog megjelenni HUN -> HUN -> HUN ha ezt írod be:
bind x "name ^1H^7U^2N; wait 40; name ^2H^1U^7N; wait 40; name ^7H^2U^1N"
Ez olyan mint egy rajzfilm, tehát ennyi egy képkocka: name ^1H^7U^2N; úgy hogy minden változást meg kell rajzolni nem csak az elejét és a végét, a példa csak 3db képkocka tehát ha látványosat akarsz akkor kb 10-15 képkocka kell, a wait utáni szám a képkockák közötti idõt jelöli tizedmásodpercben.
Szöveges üzenet bindelése: A Cod2MP_s.exe-vel indítsuk el a játékot. Ez nagyon fontos mert ha pl. ASE-ból indul akkor a következõ indításnál már nem fognak mûködni a bindek! A fõmenöben nyomjuk le a TAB feletti nullát, hogy elõjöjjön a konzol. Ide kell beírni a következõ parancssort:
/bind x say Bármilyen szöveg
Tehát itt az "x" a mûködtetõ billentyût jelenti, ezt tetszõlegesen megváltoztathatjuk. say= üzenet mindenkinek tsay= üzenet a csapattársaknak
Hangüzenet (parancsok, válaszok, kijelentések) bindelése: Egy gombnyomásra utasíthatjuk vagy válaszolhatunk társainknak, csak annyit kell tennünk, hogy létrehozunk egy autoexec.cfg fájlt. Ezt úgy tehetjük meg, hogy létrehozunk egy sima txt-t és TotalCommanderrel átítjuk a kiterjesztését cfg-re (fájl/csoportos átnevetés). Ebbe az autoexec.cfg fájlba jegyzettömbbel beleírjuk az alábbi sorokat:
exec names.cfg exec binds.cfg
Mentsük el a fájlt a Call of Duty 2-nk main könyvtárába. Ezután az elõbbi módon létrehozunk egy names.cfg fájlt is. Ebbe az alábbi sort írd bele:
name "neved a játékban színkódokkal, mindennel együtt"
pl.: name "^7H^4U^5N" Mentsük el a fájlt a Call of Duty 2-nk main könyvtárába. Ezután az elõbbi módon létrehozunk egy binds.cfg fájlt is. Ebbe ekrülnek a tényleges bindek kódjai. A cod sorozatban a hangüzenetek 3 csoportba vannak osztva, parancsok (commands), válaszok (responses) és kijelentések (statements). Ezeknek a kódjait játék közben általában a V gomb megnyomásával érheted el. Ennek mintájára írjunk be egy bindet: pl.:
bind 1 "openScriptMenu quickresponses 1"
Ügyeljünk a kis és nagy betûkre! Így az egyes gomb megnyomására karakterünk azt fogja mondani "Igen, Uram!" Itt egy konkrét példa:
A bind szó utáni szám a mûködtetõ gombot jelenti, az utolsó szám pedig az adott csoporton beüli üzenet számát. Célszerû a fenti módon a csoportokat üres sorral elválasztani. Ezután már csak egy dolgunk van: a játék indításával a cfg fájlokat is munkára bírni. Készítsünk egy parancsikont a Cod2MP_s.exe fájlról mondjuk az Asztalra. Ezen jobb klikk, tulajdonságok, és a Cél mezõt egészítsük ki az alábbi módon:
Persze ezt az egészet meg lehet tenni egy külön programmal is, de az mint tudjuk RAM-ot fogyaszt és korlátozottak a beállítási lehetõségei (csak elõre megadott gombokat használhatunk üzenetküldésre)...